poniedziałek, lipca 02, 2007

The UK Legends

Na zaproszeniu (dzięki uprzejmości gospodarza z poprzedniego posta) widnieje: Legendy Rocka, gościnnie Kabaret Klika. Patronat Ministerstwo Środowiska. Program edukacyjny z zakresu ochrony środowiska pt. "Świat w kolorze nadziei" z cyklu "Zielono mi".
Tym samym wnioskujemy, że onym nadziei kolorem jest ów zielony.
Jeszcze raz dziękuję Michałowi za bilet i towarzystwo, Maćkowi, że zgodził się towarzyszyć. Dawno się tak nie uśmiałem jak podczas występu Kabaretu Klika, spodziewałem się nudnych oklepanych tekstów i zostałem zaskoczony absolutnie. Szacunek, pokłony i przeprosiny dla tych dwóch panów za mój brak wiary.
Później był koncert. Na scenie The UK Legends, zespół składający się z czterech antycznych muzyków z The Animals i Smokie. Grali ichnie przeboje oraz Joe Cockera, Thin Lizzy oraz Johna Milesa. Dwa pierwsze utwory rozczarowały, potem było już tylko lepiej. Znacznie lepiej, a wręcz świetnie!! Dawno nie czułem takich fal powietrza po uderzeniu w bębny i stopę. No i oczywiście prawdziwe wokale, a nie jakieś masteringowane skrzeki z pudełka. Brawo dla dinozaurów!!!!























11 komentarzy:

  1. Ech...starocie....co za klasa...nie to co teraz... :-\

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano nie to co teraz. To co mi się podoba w "starej" muzyce, to jej korzenie. To, że za czasów Joe Cockera i Beatlesów muzyka była czymś naprawdę wyjątkowym, niepowtarzalnym, tajemniczym. Muzykę się przywoziło z zagranicy na płytach pocztówkowych, słuchało ze znajomymi, cieszyło ponad miarę. A teraz ściągam co chcę z soulseeka. Cieszę się z tego, bo nie wydaję kupy kasy na płyty, ale wiem, że jest to odarte z tej otoczki tajemniczości i niesamowitości czasów moich rodziców i wcześniejszych. Smutne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21/8/08 21:33

    Byłem na koncercie. Rewelacja. Pełny profesjonalizm. Muzycy mogą są wzorem dla następnych pokoleń. Po koncercie wykazli wielki szacunek dla swoich fanów. Jestem pełen podziwu i uznania. Może będzie mi kiedyś dane jeszcze raz ich usłyszeć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/5/09 14:22

    byłam tam... wspomnienia
    bawiłam sie Suuuper ;** przy takiej muzyce moza nawet umierac :))) polecam :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15/5/09 17:41

    Można umierać ale po co xD Ja to bym sobie wolała potańczyć bo mam 14 lat ;P Oni są super wychowałam się na ich piosenkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na koncercie. Rewelacja i profesjonalizm. Grali na żywo prawie 100 minut. Ciekaw jestem ile kosztuje ich koncert. Przecież Martin i Steve grali w 1995r. w The Animals. A pozostali w Smokie i innych angielskich grupach. Jeżeli ktoś ma namiary na management, to proszę o info. Prowadzę firmę, więc może zagrali by na moim firmowym spotkaniu, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Służę pomocą. Myślę, że może Pani znaleźć kontakt do organizatorów koncertów Uk Legends pod następującym linkiem: www.uklegends.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9/11/09 09:32

    W ostatni weekend bawiłam się na rewelacyjnej imprezie firmowej z udziałem tej grupy. Polecam Uk Legends.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja. Mam nadzieję, że będę mógł zobaczyć grupę również w tym roku. Czy ktoś wie, kto organizuje koncerty tego wykonawcy w Polsce? Solaris Music?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14/4/10 19:49

    UK Legends byli gwiazdą na naszej imprezie tydzień temu, w piątek, tuż przed naszą narodową tragedią. Powiem tak - choć bywałam na wielu koncertach to co zrobili teraz rozłożyło mnie na łopatki. Nie było ani jednej osoby, która nie uznałaby, że to jedna z najlepszych imprez w ich życiu :) są fantastyczni! w wokalach i muzyce nie sposób nie odczuć ich doświadczenia i profesjonalizmu. A przy okazji prywatnie są przemiłymi wariatami :) Uzupełnienie dla nich stanowiła Bardabusz Orkiestra, niepowtarzalna absolutnie i wszystkim, którzy chcieliby żeby organizowana przez Was impreza miała klasę i charakter polecam to połączenie. Pan Bardabusz blisko współpracuje z UK Legends więc podaję ich stronę http://www.avea.pl/ Polecam z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. 3 czerwca 2012 The UK Legends koncertowali w Pieńsku. Jestem w trakcie zamieszczania klipów z koncertu. Zapraszam, obejrzyjcie i sami oceńcie. Pozdrawiam. http://www.bielawadolna.zgorzelec.pl/index.php?p=1_100_The-UK-Legends-koncert-w-Pie-sku

    OdpowiedzUsuń