czwartek, marca 29, 2007

jak wszyscy dotknięty przez wiosnę

Po ucieczce z miejsca imprezy, wspomnianej w poprzednim wpisie, udałem się do Sulistrowiczek: do letniskowego domku mojej babci, pomagać rodzicom w wiosennym sprzątaniu. Każdą wolną chwilę spędziłem z aparatem w ręku, biegając po ogródku. Z tego wszystkiego, co udało mi się zaobserwować, powstała pewna historia kolorytu wiosennego. Zapowiedź wszystkiego co ma być. Słońce, życie, piękno. Podoba mi się szczególnie różnica natężeń zdjęć z ogromną ilością światła, a tych bardziej przypominających zimowe powidoki. Mini listki na tle starego betonu to mój faworyt.
Najlepsze w wyjazdach do Sulistrowiczek jest to, że nigdy nie mam czasu wyjść poza ogrodzenie :) Wszystko co tutaj pokazuję, znajduję we wnętrzu, naprawdę niedużego, poletka trawy i krzewów.
Wiosna, jak prawdziwemu statystycznemu Polakowi, kojarzy się optymistycznie. Liczę na zasilenie wewnętrznych baterii, więcej promieni słonecznych wpadających do domu, dłuższe dni (najlepiej bezchmurne), więcej wycieczek itd.
Czekam na zapach. Przed moim domem rodzinnym, nad prowadzącym do drzwi chodnikiem zawieszona jest śliwa. Początkiem wiosny, gdy pojawiają się na niej kwiaty, wypuszcza ona niesamowity, przepiękny zapach. Wiosnę. W zeszłym roku przegapiłem ten moment, mam nadzieję, że tym razem tak się nie stanie. Byłoby prościej, gdybym dalej tam mieszkał :)

Życzę wszystkim wspaniałej wiosny, o temperaturach wspominać nie będę, bo na pewno będą one nielogiczne.















4 komentarze:

  1. Anonimowy2/4/07 19:44

    To bordowe śliczne...normalnie za pozwoleniem Pana Fotografa sobie jako tapetę ustawię na lepszy nastrój :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ proszę bardzo :D, wręcz jest mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10/4/07 12:29

    mi sie najbardziej podoba ta glizdunia nieostra z koncowka ostrą jedynie :) wlasciwie wszystkie sa git i super :) moze tez sobie tapete taka zrobie? ciumy

    OdpowiedzUsuń
  4. glizda to mój nr dwa :) jako, że na święta byłem znowu na wsi, znowu odwiedziłem mój ogródek zielony - mam nową porcję zdjęć, w które złapałem trochę wiosny, zapraszam niedługo, może nawet dzisiaj

    OdpowiedzUsuń