wtorek, stycznia 08, 2008

polnorthTRIP #5















11 komentarzy:

  1. Anonimowy14/1/08 13:57

    Udał Ci sie ten pomysł. Mam jednak zastrzeżenia co do... nie powiem.:-)
    Wpadnij w wolnej chwili na moje makro i...:-)
    elzbieta2.bloog.pl
    EL

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to "nie powiem"? :)

    Nie powiesz to nie wpadnę.

    P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14/1/08 19:56

    No to powiem:-) Troszkę mam zastrzeżeń do tematu: ostrość, ale mało...
    I strasznie jestem ciekawa dlaczego tylko ta tonacja kolorystyczna -przymus czy wybór?
    Pozdrawiam...EL

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie zrozumiałe zastrzeżenie :)
    Nie jestem fanatykiem ostrości, a do tego jestem zbyt leniwy, żeby bawić się w statyw. To co wychodzi z ręki jest dla mnie dobre :)
    Dziękuję za uwagę.
    Tonacja - przymus (pokój w hotelu w mrągowie, spodobała mi się lampa i świeża tapeta, więc się zabawiłem).
    Pozdrawiam
    P

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14/1/08 20:36

    A może byśmy się wspólnie pobawili?:-) Córka kiedyś wymyśliła fajny temat: "heav metal" a mnie chodzi jeszcze jeden po głowie: "ucha, uch, uchom, uchami, uchach" (u naczyń). Od jutra mój laptop idzie do naprawy więc będę miała więcej czasu na zabawę...:-) Ja wybieram oba, a Ty?
    EL

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14/1/08 20:38

    Przepraszam powinno być: "heavy metal" :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram temat drugi, póki co :)
    czas dopiero na weekend, ale przecież nikomu się nie spiesz :D

    byłem u Ciebie, ale nie udało mi się zostawić żadnego komentarza, zawsze coś się zacinało
    ogółem - OSTROŚĆ konkretna ;-)
    te świetliste rzeczy bardzo przyciągające
    P

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17/1/08 11:17

    Jestem już po remoncie i wstawiłam wypociny na drugi temat. Za pierwszy wezmę się też, ale później.:-)
    WP ostatnio troszkę szwankuje. Mój blog w zasadzie jest do oglądania a nie gadania, ale może kiedyś uda Ci się coś zamieścić w komentarzach.
    EL

    OdpowiedzUsuń
  9. to fantastycznie

    rzuć we mnie swoim adresem mailowym, bo kontaktowanie się przez komentarze pod zdjęciem to nieciekawy pomysł jest

    :)

    dlaczego "niby nic"
    zawsze coś!!

    jeżeli powtórzę Twe motywy uchowe na zdjęciach, nie czuj się urażona, proszę
    P

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17/1/08 23:09

    Nie będę się gniewać. Poddałam Ci tylko tematy byś się pobawił. Ja jednym już się pobawiłam:-)Z powodu... pisz jeśli musisz koniecznie coś mi napisać:-) na elzbieta_s@wwp.pl
    Wiem od córki, która też ma blogi na WP, że wielu jej znajomych również nie może dodawać komentarzy. Obie nie wiemy co jest tego przyczyną. Zgłaszałyśmy ten błąd i gucio...
    Pozdrawiam i ...przyjemnej zabawy:-)
    EL

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17/1/08 23:12

    errata: elzbieta_s@wp.pl
    :-)
    EL

    OdpowiedzUsuń